پروژه ماتریس در هم ریختگی با نرم افزار MATLAB
نوشته شده توسط : زپو

 پروژه ماتریس در هم ریختگی با نرم افزار MATLAB


در حوزهٔ هوش مصنوعی، ماتریس در هم ریختگی (به انگلیسی: confusion matrix) به ماتریسی گفته می‌شود که در آن عملکرد الگوریتم‌های مربوطه را نشان می‌دهند. معمولاً چنین نمایشی برای الگوریتم‌های یادگیری با ناظر استفاده می‌شود، اگرچه در یادگیری بدون ناظر نیز کاربرد دارد. معمولاً به کاربرد این ماتریس در الگوریتم‌های بدون ناظر ماتریس تطابق می گویند. هر ستون از ماتریس، نمونه‌ای از مقدار پیش بینی شده را نشان می‌دهد. در صورتی که هر سطر نمونه‌ای واقعی (درست) را در بر دارد. اسم این ماتریس نیز از آنجا بدست می‌آید که امکان این را آسانتر اشتباه و تداخل بین نتایج را مشاهده کرد. در خارج از هوش مصنوعی این ماتریس معمولاً ماتریس پیشایندی (contingency matrix) یا ماتریس خطا (error matrix) نامیده می‌شود.

پروژه ماتریس در هم ریختگی با نرم افزارMATLAB کدنویسی و ساخته شده است.این پروژه بدون نقص و به صورت کامل اجرا می شود که می تواند برای دانشجویان و متخصصین بسیار مفید باشد.این پروژه با قیمت بسیار بالاتری در سطح نت به فروش می رسد اما ما به علت عدم کار با واسطه موفق شدیم تا آن را با این قیمت عرضه نماییم.


خرید و دانلود  پروژه ماتریس در هم ریختگی با نرم افزار MATLAB






:: برچسب‌ها: پروژه ماتریس در هم ریختگی با نرم افزار MATLAB , ماتریس با مطلب , ماتریس درهم ریختگی اوپن سورس , ماتریس درهم ریختگی سورس باز مطلب , ماتریس در برنامه نویسی , پروژه برنامه نویسی ماتریس درهم ریختگی , پروژه ماتریس پیشایندی , پروژه برنامه نویسی ماتریس خطا , دانلود رایگان پروژه ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: